środa, 2 listopada 2011

Miałam nowy pomysł ; The Secret Circ;le

 Podoba mi się nowy serial amerykański . Pod tytułem  ;  The Secret Circle . Dowiedziałam się o tym ciekawym , wciągającym , takim olświeniającym , oraz drastycznym w nie których scenach oraz czasem śmiesznym { niektóre sceny ] . Od mojej koleżanki <3 . :D , Dzięki niej mam wene też na notki . Ten serial jest tylko w internecie . Ale ale czasem się to buforuje . Więc radze . ; chwilkę zaczekać ; Zawsze działa { zazwyczaj } .
Serial o 6 młodych uczniów szkoły licealnej .Którzy odkrywają że są czarownicami { czarownikami } . Mają różne przygody ; Chcą odkryć przycznę pożaru w roku kiedy ich rodzice byli na ich miejscu . Nie wiedza jednak że ich rodzice chcą wykorzystać złączenie ich kręgu . Może to być niebezpieczne  . { a raczej } . ; O to bohaterowie ; Cała ekipa ; {  paczka . grupa } . Jak by co będe pisac o wampirach i o tych czarownikach coś w stylu to jest Hareego , :D , :* .
           

                                                             Pod notką przynajmniej 1 komentarz o,O

2 komentarze: